«سهم سرانه»؛ مانع واگذاری اراضی بزرگ‌مقیاس شهرک شهید رجایی مشهد زمین جمعه‌بازار جدید خودروی مشهد تعیین شد مشهد در صدر پایش و اندازه‌گیری آلاینده‌ها در کشور کیفیت هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «ناسالم» قرار دارد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | نصب و برافراشته شدن پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران در میدان فجر در روز عرفه دانش‌آموزان، ناظران افتخاری انتخابات می‌شوند | آغاز به‌کار قرارگاه دانش‌آموزی ۱۴ صِفر ۳ در استان + فیلم زیارت خون | مرور حادثه بمب گذاری در حرم امام رضا(ع) خدمت‌رسانی به ۵۲۷ هزار نفر در مراسم روز عرفه و عید سعید قربان در مشهد اعمال‌قانون ۲۰۳۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) فیلیپین: به دنبال جنگ با چین نیستیم پل دهرود، مسیری برای توسعه شمال مشهد ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد، خیابان امام‌خمینی(ره) و بزرگراه شهید چراغچی مشهد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۷ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: کاهش دوره شوراها به ۳ سال، نقش شوراها را کمرنگ می‌کند | قانون انتخابات آتی شوراها نیازمند اصلاح است آغاز به کار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی در مشهد + فیلم استاندار خراسان‌رضوی به مناطق زلزله‌زده شهرستان کاشمر رفت (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مروری بر تاریخ اولین حضور تلفن‌های خودکار در منزل مشهدی‌ها شهردار مشهد از اجرای عملیات روکش آسفالت بزرگراه آزادی این شهر خبر داد برگزاری رویداد تابستانه گل های اطلسی در مشهد مشهد در جشن دهه ولایت گلباران می‌شود
سرخط خبرها

علت تاخیر در صدور گذرنامه در مشهد چه بود؟ | تسریع در صدور گذرنامه از امروز (۶ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۳۰۸۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
  • ۱
علت تاخیر در صدور گذرنامه در مشهد چه بود؟ | تسریع در صدور گذرنامه از امروز (۶ شهریورماه ۱۴۰۱)
رئیس پلیس امنیت و اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: برای تسریع در رسیدگی به صدور گذرنامه‌ی زائران اربعین، نیروی انسانی را ۴ برابر و سیستم‌ها چند برابر شده و هیچ مشکلی نداریم.

رنگ آمیز| شهرآرانیوز، رئیس پلیس امنیت و اطلاعات خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: برای تسریع در رسیدگی به صدور گذرنامه‌ی زائران اربعین، نیروی انسانی را ۴ برابر و سیستم‌ها چند برابر شده و هیچ مشکلی نداریم.

سرهنگ امید نودهی علت تاخیر روز گذشته اینگونه عنوان کرد: به دلیل عدم دریافت برچسب‌ها و لیبل‌ها از تهران و نیز دریافت دستورالعمل ابلاغی بود که از ساعت ۱۱ به بعد روند پاسخگویی‌ها به روال طبیعی برگشت و حدود ۴۰۰ نفر نیز دیروز گذرنامه دریافت کردند.

وی همچنین خطاب به زائران شهرستان تاکید کرد: زائران از شهرستان به مشهد برای صدور گذرنامه نیایند؛ با هماهنگی انجام شده در شهرستان‌ها با مراجعه به پلیس و تحویل مدارک ظرف ۲۴ ساعت گذرنامه به دستشان خواهد رسید.

سرهنگ نودهی افزود: سالن مجاورت اداره گذرنامه نیز برای مشهدی‌ها تجهیز شد تا سرعت پاسخگویی افزایش یابد و بر اساس ابلاغیه، برگه‌ی گذرنامه موقت هم با یک دهم هزینه صادر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ظرف ۲ ساعت تمدید گذرنامه انجام می‌شود، افزود: هزینه‌ای هم دریافت نمی‌شود و رایگان است.

وی یادآور شد: زائران اربعین برای دریافت گذرنامه مدارک لازم را به همراه داشته باشند و خواهران با رضایتنامه همسر، افراد زیر ۱۸ سال رضایتنامه پدر و برادران با در دست داشتن گواهینامه سربازی یا معافیت خود مراجعه کنند تا زودتر نتیجه بگیرند.

سرهنگ نودهی در ادامه از مردم خواست تا در صورتی که سفرشان ۱۰ روز دیگر است از امروز برای مراجعه تعجیل نکنند و افزود: اولویت مراجعه با کسانی است که طی یکی دو روز آینده عازم سفر اربعین هستند.

وی با تاکید مجدد بر اینکه زائران تعجیل در مراجعه نداشته باشند، عنوان کرد: مراحل صدور گذرنامه طی صبح تا ظهر انجام می‌شود و اگر مردم با آرامش و در روز‌های منتهی به سفر مراجعه کنند، شاهد ازدحام هم نخواهیم بود.

سرهنگ نودهی تاکید کرد: نیرو‌های صدور گذرنامه از فرمانده تا کادر اداری با تمام توان و آمادگی کامل در خدمت و پاسخگوی زائران اباعبدالله الحسین هستند.

سرهنگ نودهی یادآور شد: افرادی که تاریخ گذرنامه شان از ۹۱/۶/۱ و نیاز به تمدید داشته باشند، در سالن ورزشی ثامن در حال تمدید هستیم.

گفتنی است؛ روز گذشته پنجم شهریور با گزارش مردمی شهرآرانیوز، اطلاع رسانی شد که مردم مشهد با مشکلاتی برای دریافت گذرنامه روبرو هستند و با بازدید بموقع سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از امروز روال صدور گذرنامه تسریع شد.

دستور ویژه بسیج جهادی پلیس خراسان رضوی برای خدمت به زائران اربعین حسینی

در همین حال فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در بازدید از اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی دستورات ویژه ای برای بسیج جهادی پلیس خراسان رضوی در خدمت به زائران اربعین حسینی صادر کرد.
سردار «محمد کاظم تقوی» صبح امروز با حضوردرجمع مراجعان به اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی با زائران اربعین حسینی دیدار و نحوه خدمت رسانی پلیس را بررسی کرد.
وی پس از آن به کارکنان خدمتگزار در اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس رضوی خداقوت گفت و از تلاش گسترده این جهادگران خدمت تشکر کرد.
سردار تقوی با صدور دستور ویژه بسیج جهادی پلیس برای خدمت به زائران حسینی خواستار طراحی فوری واحدهای خدمت با استفاده از ظرفیت های موجود در اداره مهاجرت و گذرنامه و ساختمان های انتظامی اطراف آن شد.
برابر دستورات ویژه فرمانده انتظامی خراسان رضوی مقرر شد واحدهای موقت رسیدگی به مطالبات و تقاضای گذرنامه زائران اربعین حسینی ایجاد شود تا روند خدمت رسانی به دلدادگان اربعین تسریع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محب الحسین(ع)
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
من خودم یه هفته است براگذرنامه موقت اقدام کردم هنوز نیومده چراکسی پاسخگونیست چراپس میگن طی48ساعت یا24ساعت میادپس کو ماکی باید اقدام کنیم واسه سفرچرامردم رااینقدناامیدمیکنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->